vineri, 12 octombrie 2012

New in


I love my new shoes:X si sunt atat de comfortabili!Stiu ca am promis sa raman la wishlistul pe care l-am facut, dar chiar imi trebuiau(asa spun toate fetele de fiecare data cand isi cumpara ceva:)), sunt din piele,i-am luat de la PEG ,unde au incaltaminte de calitate si la preturi destul de avantajoase(daca stai bine sa te gandesti ,dai in Zara 300 de ron pe o pereche de cizme ,care nici macar nu sunt de piele) .Mi-am mai luat si doua perechi de cercei,una de la New Look si una de la Eurostar(nu stiu daca ati auzit de aceasta firma,au un magazinas simpatic in Iulius Mall ,de unde imi iau cercei de vreo 7 ani).V-am zis ca vreau sa ma apuc mai serios de handmade sooo...asta e noua mea creatie:D

Have a great day!

Marra

8 comentarii:

  1. foarte frumos colierul, chiar te pricei! Ar trebui sa te apuci serios de treaba asta!

    Si pantofiorii sunt draguti, am si eu unii asemanatori, tot din piele, cumparati din idm la un pret destul de bun...eu una sunt adepta incaltamintei rezistente, din piele..am foarte putine perechi din piele eco...

    te-am pupat!

    RăspundețiȘtergere
  2. Merci mult Raluca:D
    O sa ma apuc si mai serios cat de curand:D te-am pupat

    RăspundețiȘtergere
  3. Este superb colierul! Ma bucur sa aud ca te-ai apucat de treaba, caci stiu cat este de greu sa te mobilizezi :)
    Imi plac foarte mult si cercelusii si pantofiorii. Sunt in tendinte si evident ca aveai neaparata nevoie de ei ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. Vai de capul meu,mi-a trebuit o vara intreaga sa ma mobilizez:))
    te pup

    RăspundețiȘtergere
  5. Mara imi spui si mie ce inseamna PEG, si eu sunt in cautare de pantofiori de piele si clar nu as da atatia bani pe cei din mall ca nu au aur pe ei @_@
    Multumesc frumos :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Buna Irina,Peg este un magazin din Iasi cu incaltaminte din piele de foarte buna calitate,cred ca mai sunt astfel de magazine prin tara,dar nu stiu pe unde anume.te pup

    RăspundețiȘtergere
  7. Feleicitari pentru dexteritate :)
    Preturile la produsele hand made cum le aflam?

    RăspundețiȘtergere
  8. Mutumesc sweetie:D Poti sa-mi dai un mail pe mara.rizea@yaoo.com cu ce te intereseaza :D te pup

    RăspundețiȘtergere