joi, 21 noiembrie 2013

Dermatita seboreica: Kelual DS de la Ducray


  V-am mai scris despre dermatita seboreica si cu siguranta o sa va mai scriu pentru ca foarte multa lume se confrunta cu aceasta afectiune care nu este deloc placuta si ne afecteaza increderea in noi de cele mai multe ori. Ma documentez despre dermatita de aproximativ 2 ani de cand mi-a aparut si mie si am aflat ca factorii principali de risc sunt : stresul, lipsa odihnei, folosirea unor produse cosmetice care contin alcool, pielea grasa, temperaturile excesiv de calde si umede sau excesiv de reci si uscate, astfel toamna sau iarna de exemplu s-ar putea sa vedeti ca va reapar portiunile de piele uscata din jurul nasului sau a sprancenelor.

   Acum cateva postari v-am povestit  despre demachiantul de la Ivatherm, care nu mi-a priit deloc si care mi-a uscat fata. L-am inlocuit cu demachiatul de la Bioderma iar pentru dermatita mi-a fost recomandat de la farmacie Kelual DS. Am fost un pic reticenta pentru ca eu am incercat un produs tot din gama Bioderma dar am observat ca nu-si mai face efectul ca inainte asa ca am hotarat sa-l incerc pe acesta si am facut bine: din prima zi am observat ca scuamele mi s-au redus iar in a treia zi nu mai aveam nimic pe fata. Se foloseste de 2 ori pe zi, dimineata si seara dupa ce v-ati demachiat foarte bine si se recomanda utilizarea cremei cel putin o luna. Din pacate aceasta afectiune poate sa apara de mai multe ori de-a lungul vietii, nu putem sa scapam definitiv de ea ci doar sa o tinem sub control cu produsele potrivite tipului nostru de ten, adica cel gras!
Iata ce scrie pe cutie:
''Indicatii:
 Ingredientii activi actioneaza asupra pielii seboreice, prezenatnd scuame prin:

-Eliminare scuamelor prin actiunea combinata a Keluamidului(care favorizeaza dispersia acestora) si a Guanidinei glicolate care elimina impuritatile si pielea moarta de pe suprafata epidermei.
-Actiunea de curatare a complexului patentat ciclopiroxolamina crotamiton, inhiba proliferarea bacteriilor.
-Efectul calmant asupra iritatiilor(datorita proprietatilor calmante si anti-iritante ale Keluamidului).
Aplicata zilnic, crema Kelual D.S. trateaza pielea afectata in cazul dermatitelor seboreice.''


 Inca o informatie pe care am aflat-o de la farmacie, daca va ustura portiunile afectate nu folositi creme grase care sa calmeze pentru ca mai rau faceti, dermatitei ii plac aceste creme si se intinde si mai tare!

Sper ca v-am ajutat cu postarea mea, eu nu sunt doctor de aceea va recomand sa mergeti mai intai la medicul dermatolog, v-am impartasit doar tratamentul care mie imi face bine!

Have a great day!

Marra

15 comentarii:

  1. Am scris si eu despre sampon din aceasta gama
    http://happyminibug.blogspot.ro/2013/09/about-seborrheic-dermatitis-and-ducray.html

    Si eu ma confrunt cu aceasta problema de ceva timp. Momentan am scapat. Nu din cauza samponului (a functionat numai la inceput). Am inceput sa alternez sampoanele. Acuma am 2 de la Yves Rocher si unul de la avon. Iar pentru fata folosesc din cand in cand o crema cu 30% uree, de la Plafar. Costa in jur de 7 lei, dar si-a facut treaba de minune. Nu am mai avut nici o problema de cand o folosesc.
    Aaaa si am inceput sa fiu mai linistita si sa ma stresz mai putin :)
    :*:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu am aceasta problema de foarte multi ani. Am reusit sa o tin sub control cu Skin Balancing Invisible Finish Moisture Gel, Paula`s Choice. In ce priveste sampoanele folosite, niciunul nu este foarte bun. Am testat aproape tot ce se gaseste in farmacii. In prezent ma spal cu Head&Shoulders, din cand in cand alternez cu altele. Am scris despre experienta mea aici:http://aboutvariousthings.wordpress.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna Mirela, multumesc mult de informatii, chiar am intrat pe blogul tau sa citesc mai multe! Din pacate aceasta afectiune este una de care nu mai scapi, dar macar din scurt ar fi bine sa o tinem pentru ca ne efecteaza destul de mult viata! Te pup

      Ștergere
  3. si eu am probleme cu scalpu,am pete rosii foarte mari si nu mai scap de ele si se formeaza matreata pe ele,am incercat toate sampoanele si tot degeaba gen Xerial P ,Ketodar,Dercos,Squanorm de la Ducray si tot degeaba,mai rau ca mi-a aparut tot felu de pete rosii pe fata si nu mai scap de ele,pe fata am incercat tot felu de creme gen Nizoral sau Kelual DS si nimic

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna !
      Sa stii ca de dermatita nu mai scapi toata viata, o poti tine doar din scurt, iar cand vine vremea rece se agraveaza. cel mai indicat ar fi sa te duci la medicul dermatolog sa-ti dea un sfat, eu asa am reusit sa gasesc ceva care sa-i priasca tenului meu. o seara frumoasa!

      Ștergere
    2. Bună să ne fie inima!
      Eu am dermatită seboreică de trei ani... am fost la dermatologi atât în spitale de stat, cât şi în clinici particulare. Am folosit produse dermato-cosmetice, nu m-am atins de cele pe bază de cortizon, deşi unul dintre medici insista că ar fi eficiente. Motivul e simplu: nu vreau să-mi creez sensibilităţi/probleme suplimentare, ci să caut să ţin sub control situaţia. Ca să scurtez povestea: am cerut medicilor să-mi indice un produs, o bază, o recomandare din natură, adică să-mi spună dacă pot găsi ceva în Plafar, de exemplu. Răspunsul a fost: ''nu cred că veţi găsi ceva la noi în ţară, problema dermatitei a fost studiată mai ales în străinătate...''
      Am descoperit că pentru ten dermato-cosmeticele sunt o variantă bună, dar pentru scalp eu am un pont pe care-l folosesc de doi ani şi funcţionează perfect!
      Ei bine, eu mă tratez aşa:
      - pentru scalp folosesc şampon pe bază de propolis (din Plafar) în care pun cafea măcinată (1 linguriţă la 50 ml); amestec bine înainte de utilizare şi mă spăl ca şi cu un şampon obişnuit; am plete lungi ondulate natural, aşa că folosesc şi balsam pentru descurcare, dar nu-l aplic pe scalp, ci doar pe păr; cafeaua are rol de scrub natural, scalpul rămâne curat, iar în timp părul capătă o frumoasă nuanţă naturală maro - lucru care la mine se potriveşte perfect;
      - pentru ten folosesc produse bio (demachiant, apă de trandafiri, cremă pe bază de cătină) şi cremele dermato-cosmetice marcate DS din farmacii, dintre care trebuie să recunosc KELUAL DS ca fiind cea mai bună - o folosesc atunci când am puseuri cu dermatita, ca acum, de exemplu (din pricina vremii reci şi a perioadei stresante prin care trec).
      Oricum, sfatul medicilor este acelaşi: ''renunţaţi la stres, echilibraţi-vă psihicul şi alimentaţia, beţi multe lichide, apa să nu scadă sub 2 litri pe zi, faceţi mişcare şi... ţineţi dermatita la vedere!'' Adică trebuie să îngrijim tenul şi scalpul, astfel încât dermatita să nu se extindă pe corp, pentru că de acolo vor începe probleme şi mai mari.
      Sănătate multă şi putere să trecem prin toate încercările!
      Cu salutări,
      Laura

      Ștergere
    3. Hei Laura, multumesc mult de sfaturi!
      Eu tin dermatita din scurt cu Kelual DS, dar mamei mele nu ii prieste si chiar o sa ii recomand combinatia ta de sampon si cafea macinata.

      O zi frumoasa!

      Mara

      Ștergere
  4. am fost la dermatolog si cica am sebopsoriazis dar eu ma stiu de mult timp cu dermatita seboreica de la varsta de 18 ani si psoriazisu nu apare si pe fata asta este problema,si mi-a dat tratament cu Itraconazol(ORUNGAL) ptr dermatita seboreica ,singura solutie este sa gasesc un dermatolog bun sa ma bage pe tratament cu Roaccutane dar nu toti dermatologi dau asa ceva,ma spal azi pe cap si maine am parul gras parca imi dau cu ulei in cap,am fost si la colentina la Dr Popescu Catalin si mi-a spus ca am dermatita seboreica nu stiu pe cine sa mai cred unul zice asa ,altul zice in alt fel

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca cel mai bine este sa te documentezi despre acest subiect si sa vezi ce-ti face tie bine si ce nu. Doctorii au tendinta sa-ti recomande produse scumpe care nu-ti fac neaparat bine, asa ca e mai bine sa incerci la plafar si sa ceri cateva recomandari. Asa cum a scris si Laura mai sus, trebuie sa scapi de stres, de alimentatia proasta, sa bei multa apa si sa faci miscare.

      O zi frumoasa!

      Mara

      Ștergere
  5. Si eu am dermatita seboreica (pe scalp, ten si spate) de vreo 10 ani. Medicul dermatolog mi-a recomandat la vremea respectiva: Blu Cap sampon alternand cu H&S Sensitive (nu ma asteptam sa-mi priasca acest sampon, dar am ramas surprinsa de cat de bun este) si Alpecin Medicinal Special (este tonic pentru stimularea cresterii parului) folosit zilnic - este foarte bun, dupa un timp de la folosire, se observa cum cresc fire de par (vad mai ales pe linia dintre par si frunte), iar cand am episoade cu roseata, descuamari etc. ma dau cu Diprosalic solutie pe cap (doar pe zonele cu probleme), iar pe ten si pe spate cu Diprosalic unguent. Mie imi face bine, dupa aproximativ 2 aplicari imi trece roseata. Am renuntat la sampoanele pentru dermatita seboreica, folosesc doar H&S Sensitive sau Clasic si Diprosalic cand am probleme.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna !
      Blu Cap sampon a folosit si mama mea pentru dermatita din par, dar nu a scapat de ea. Un doctor care venea de la Chisinau i-a recomandat ceva numai daivomet( se gaseste tot la catena si este 50 de lei un flacon micut) si doar cu acest medicament i-a trecut de tot ce avea prin par. Sper ca toate impartasirile voastre sa ajute cat mai multe lume, pentru ca primesc astfel de mesaje si pe facebook, asa ca va multumesc de informatii. O zi minunata sa aveti!

      Ștergere
    2. Buna ziua,vedeti ca kelual ds ducray este mai ieftina la farmacia tei 38,5 lei.40ml

      Ștergere
    3. Crema kelual ds ducray 40ml este mai ieftina la farmacia tei,38,5 lei.

      Ștergere
    4. Multumesc frumos de informatie :D

      Ștergere