luni, 15 aprilie 2013

Youtube /Pinterest inspiration


Buna,numele meu este Mara si sunt dependenta de Pinterest!:))Gasiti tot felul de machiaje,care mai de care mai interesante,atat pentru incepatori cat si pentru avansati ,in care ti se explica pas cu pas ce culori trebuie sa pui prima data,cum sa continuii si eventual ce produse trebuie sa folosesti .
Pe Youtube o urmaresc pe Andrea's Choice de la care am invatat cum sa-mi fac DIY rings,cum sa-mi impletesc parul sau cum sa-mi fac pantaloni scurti,pe Annie Jaffrey ,Tanya Burr,Chloe Morello si Carlibell55.

Voi pe cine urmariti pe Youtube?

Have a great day!

Marra

6 comentarii:

  1. Pe Annie Jeffrey o urmaresc si eu...cat de frumoasa este acea fata!!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Și eu mă înscriu în rândurile fanaticilor Pinterest :))
    Pe Youtube nu urmăresc pe cineva în mod special, dar am multe tutoriale adăugate la favorite. Din păcate, memoria mea nu-i bună în privința numelor,dar le știu pe fete după chip :))Tutorialul pentru bucle nu l-am văzut până în prezent și mă pun chiar acum pe vizionat și exersat!
    Pupici!
    Aurora

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Annie are foarte multe tutoriale foarte simpatice si cum se machiaza si cum gateste sanatos.Te pup

      Ștergere
  3. eu pe you tube o urmaresc pe tipa aceasta http://www.youtube.com/user/lilithedarkmoon?feature=watch
    Are tutoriale foarte faine pentru impletituri si sunt usor de realizat! te pup

    RăspundețiȘtergere