joi, 2 mai 2013

New in:lace

Obsesia mea pentru dantela nu-mi da pace deloc:)),I need more and more!Cand am vazut acest tricou in magazin m-am indragostit instantaneu si imediat mi l-am si cumparat(vine si Pastele si traditia spune sa purtam ceva nou,deci am avut si o scuza:))
Blugii mi I-am luat saptamana trecuta,sunt deschisi la culoare,de la Pull and Bear(nu stiu cum se face ca numai acolo gasesc blugi care sa-mi placa si sa-mi vina)iar ochelarii erau pe wish list-ul meu de multa vreme si I-am gasit la H&M ,ultima pereche:D Cea mai fericita !!:))

Tricou:Zara
Blugi:Pull and Bear
Ochelari:H&M
Voi ce v-ati luat nou sa purtati de Paste?

Have a great day!

Marra

12 comentarii:

  1. Stiu cum e . Eu si am avut o perioada in care imi gaseam blugi numai la pull and bear. De Paste m-am innoit tot cu un tricou si o pereche noua de blugi.
    te pup:* Sa le porti sanatoasa

    RăspundețiȘtergere
  2. Stiu cum e . Si eu am avut o perioada in care-mi gaseam blugi numai la pull and bear :d

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa le porti cu placere! Bluzita este superba! Pupici

    RăspundețiȘtergere
  4. Ooo.. Ce frumos e ! Sa il folosesti sanatoasa :-D !

    RăspundețiȘtergere