marți, 8 iulie 2014

I crave for : jumpsuits and playsuits







De ceva vreme au inceput sa-mi placa salopetele foarte tare! Mi se par foarte practice si elegante in acelasi timp, ca sa nu ma vorbim ca atunci cand imbracam o salapeta nu mai avem nevoie de prea multe, doar o geanta si o pereche de pantofi! Gasiti pe site-urile de imbracaminte din afara multe variante, pentru ca in magazinele de la noi nu prea am vazut sau nu mi-a atras nimic atentia, toate culorile si croielili, chiar si unele care seamana foarte bine cu rochiile lungi, vaporoase, pentru fanele rochitelor.
Am gasit cateva modele frumoase pe AsosSheinsideTopshopMissguided, all you need is to pick one!
Asos
Asos
Have a great day!
Mara

5 comentarii:

  1. Suuuper! Imi plac mult modelele expuse de tine :). Intr-adevar, o salopeta poate fi alegerea buna pentru multe ocazii :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca-ti plac alegerile mele:*
      Eu o urmaresc pe tuula care se imbraca foarte des cu salopete si ii sta genial de fiecare data:)) te pup

      Ștergere
  2. Mi-ai amintit ca am si eu o salopeta neagra care nu am purtat-o . Trebuie sa o scot la plimbare !

    RăspundețiȘtergere
  3. Mie mi se par foarte stilate și elegante. :D Și drăguțe rău.

    RăspundețiȘtergere