sâmbătă, 8 noiembrie 2014

New in : Cosmetics by Mary Kay

Hei girls ! Am observat ca in topul vizualizarilor din fiecare luna se afla si cate un review la produse pe care eu le folosesc si asta ma bucura foarte mult. M-am hotarat sa va scriu mai des despre subiecte  legate de produsele de ingrijire, make-up, asa ca incep seria cu  ultimele produse pe care mi le-am achizitionat si anume fondul de ten de la Clinique ( review aici), creionul de buze Farmec, pudra translucida si fondul de ten de la Mary Kay.
Eu am crescut cu aceasta firma, aveam pe cineva care facea comanda din Republica Moldova pentru ca la noi nu se gaseau produsele lor, dar am cautat pe Auro si am ramas placut surprinsa sa vad ca au adus si ei acest brand.
 Preturile practicate nu sunt chiar mici, dar au niste produse foarte bune ( am folosit multa vreme un gel de curatare pentru ten cu probleme si am fost foarte multumita), iar cu ultimele doua cumparate ma inteleg la fel de bine. 
Fondul de ten are efect iluminator si se potriveste unui ten normal si uscat, cum este al meu in perioada acesta. Eu il amestec cu fondul de ten de la Clinique, pentru ca sunt aceeasi nuanta ( ivory) si pentru ca cel de la Clinique are putere mai mare de acoperire, dar imi place si efectul pe care-l da Mary Kay.Cand nu am chef sa ma machiez foarte mult, ma dau doar cu Mary Kay pentru ca se simte ''usor'' si nu incarca fata. Fondul de ten vine intr-o cutiuta roz pal, cu tot cu prospectul in care se specifica ingredintele si actiunea pe care o are produsul asupra tenului ( Nu contine adaosuri grase , noncomedogenic, hidratant, cu efect iluminator).
Pudra eu nu prea folosesc, cu probelemele mele cu tenul nu vreau sa incarc si mai mult fata, dar aceasta de la Mary Kay face o treaba foarte buna, in cazul meu. Este translucida, deci se potriveste oricarei nuante a pielii si contribuie la reglarea excesului de sebuum pentru a asigura un machiaj impecabil. Imi place foarte mult ca nu are miros, iar cutiuta este una care se inchide simgura, fara sa pierzi din produs ( sigur ati patit si voi sa uitati cutia de pudra intoarsa si cand o deschideti sa pierdeti mult produs, plus ca mai cade si pe haine si va murdariti - hate that! :)))
Inca un plus il constituie faptul ca produsele acestui brand se inteleg bine cu dermatita mea si nu am probleme sa ma usture partile lezate sau se se usuce urat . ( repet, e foarte important sa folositi produse bune si potrivite pentru dermatita!!)

Sper ca v-au fost de ajutor informatiile din acest articol si daca aceti pareri despre aceasta firma si alte intrebari imi puteti scrie la comentarii!


Have a great day!

Mara

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu