sâmbătă, 13 iunie 2015

Vatra Moldova - Festival Retro

 V-am scris despre Vatra si acum cateva postari, dar pentru ca m-a intrebat foarte multa lume de aceasta locatie m-am gandit sa vin cu mai multe detalii despre evenimentul la care am participat. Prietena mea Roxana a gasit evenimentul pe Facebook ( pagina lor oficiala aici) si pentru ca am pasaport ( Republica Moldova nu face parte din UE si pentru a merge aici va trebuie pasaport si la vama platiti si vigneta de 5 Euro pentru o durata de 10 zile) ne-am mobilizat intr-o zi de vineri si am plecat 4 fete cucuiete, printre care si mama mea :D
Complexul Etno-Cultural VATRA se afla pe drumul Chisinau-Ungheni, km 32, in localitatea Bucovat si daca va place natura si aerul curat aici este locul ideal sa petreceti o zi frumoasa cu prietenii sau familia.



 Complexul are o suprafata de 10 ha, totul este amenajat foarte frumos, iar evenimentul la care am participat noi a gazduit o parada de masini retro, o colectie de obiecte de anticariat, un targ de lucruri handmade extrem de interesante, o expozitie de poze vechi si  multe standuri cu mancarea pentru care sunt cunoscuti modovenii : ''parjoale''( chiftele la noi), placinte de tot felul, cu branza, cartofi sau fructe, ''zama''(supa de pui cu taietei).
Noi am mancat la restaurantul ''La Badis'', amenajat chiar langa complex si am asistat si la o nunta traditionala ( pentru cei care cauta o locatie frumoasa gasiti tot pe site mai multe modele de nunti care se pot organiza aici).
 Intrarea a costat 100 de lei moldovenesti si chiar daca ati pierdut festivalul retro puteti intra pe site-ul oficial sa urmariti urmatoarele festivaluri si credeti-ma ca aveti ce vedea ( pe 19 iunie sunt invitati Suie Paparude, iar pe 26 iunie are loc festivalul medieval).
Eu am fost abordata de o televiziune pentru un interviu si am aparut la TV( nu am vazut filmarea, cred ca am fost foarte amuzanta, sau cel putin asa mi s-a spus:))), dar si de detinatoarea unui site de moda din Moldova care ne-a admirat tinutele ''retro''.









Sper ca v-a placut aceasta postare, va astept cu comentarii, intrebari sau nelamuriri!
Pupici!

Mara

2 comentarii:

  1. cu toate ca trec des prin R. Moldova, n-am auzit de acest festival. Poate il prind pe cel de pe 26 iunie

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici noi nu auzisem, dar se pare ca se organizeaza mai bine ca la noi, deci cu siguranta mai mergem. pupici, daca ajungi sunt curioasa de impresii!

      Ștergere