marți, 4 iunie 2013

Tort cu raffaello si crema stracciatella






 Eu cand prajituresc ,prajituresc:)) !Am facut doua torturi intr-o zi pentru ca nu mai gatisem demult si pentru ca a fost ziua fratelui meu si aceasta a fost dorinta lui,sa-i fac un tort cu Raffaello!
Blat:
- 100 g. ciocolata amaruie(eu am folosit 70% cacao)
- 100 g. unt
- 50 g. zahar
- 3 oua(mai marisoare)
- 200 g. faina
- 1/2 plic praf de copt
- 50 ml. lapte

Crema 1:
500 ml frisca
100 gr ciocolata neagra
un plic gelatina Dr Oetker
10 bomboane Raffaello
 Crema 2:
500 ml frisca
 un plic gelatina
Decor:
50 gr ciocolata
6 bomboane Raffaello

 Se preincalzeste cuptorul la treapta 4 la aragaz.
 Se topeste ciocolata in bain-marie (aveti grija ca bolul in care puneti ciocolata sa nu atinga apa clocotita!)
si se lasa sa se racoreasca,se bate untul cu zahar,se pun ouale pe rand si la sfarsit ciocolata topita.Se amesteca faina cu praful de copt si se adauga in compozitie iar la final laptele.
Tapetati o forma de tort ori cu unt ori cu folie de copt,turnati compozitia,nivelati si dati la cuptor 30 de minute.Se lasa sa se raceasca si se taie in 2.

Se bat putin 500 ml,se adauga bucatelele de bomboane,ciocolata neagra tocata si gelatina dupa instructiunile de pe ambalaj.Aceasta crema o punem peste primul  blatul racit (mare grija,este destul de fragil!) -am folosit tava unde am copt blatul care are fundul detasabil ca sa nu curga crema si sa-mi usureze munca-apoi blat, frisca batuta cu zahar si adaugata gelatina si tortul dat la frigider peste noapte.

Ornam cu ciocolata topita si bomboane Raffaello taiate in 2(le-as fi pus intregi dar cineva mi-a ''furat'' cateva:))!

Have a great day si nu uitati ca ma gasiti si pe Facebook!

Marra

10 comentarii:

  1. Vaaai,cu ce ne incanti asa de seara?:) E absolut minunat si,probabil,si gustos:D

    RăspundețiȘtergere
  2. Vai, ce bine arata, mi'ai facut asa o pofta de dulciuri :X

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) Nu e greu de facut deci te poti apuca de prajiturit:*:*:*

      Ștergere
  3. Ooo, Mara, ce bine arată și ce pretențios sună numele său. La mulți ani fratelui tău! Nu-i urez să fie fericit căci sigur va fi când va gusta din tort :D!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A fost foarte fericit:)) L-a terminat cu copii lui intr-o ora,noroc ca l-am prins sa-i fac poze:))

      :*

      Ștergere
  4. Asa prajituresc si eu, rar dar bine :)) Arata genial tortul tau!

    RăspundețiȘtergere
  5. Mmmmyyyaaammmmmyyyyy!
    ce pofta mi-ai facut!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :D Sa stii ca a fost foarte bun si te invit sa incerci reteta:*:*:

      Ștergere