duminică, 2 iunie 2013

Review fond de ten Clinique



Si o poza nemodificata sa vedeti cum arata tenul meu cu fondul de ten de la Clinique!


Am primit acum cateva saptamani acest fond de ten de la Clinique si nu l-am folosit pentru ca inca mai aveam Toleriane,dar si cand am pus mana pe el:)),nu l-am mai lasat !

De ce imi place atat de mult?
- este oil free,are o putere de acoperire medie spre mare(eu as spune medie pentru ca eu mai am cateva pete si intr-adevar nu se mai vad,dar eu dau si cu corector inainte)
-se intinde foarte usor si chiar daca prima data iti lasa impresia ca este uleios dupa ce-l intinzi pe fata are un aspect natural
-rezista pana la 10 ore si daca folosesc si pudra imi face fata de papusa
-ce-mi place foarte mult este ca nu se strange,nu lasa urmele acelea pe fata cum lasa alte fonduri de ten
-are SPF 15 si stim cat de importanta este protectia solara(pudra mea de la E.L.F are si ea SPF 45 ,deci stau bine la protectie:)) 
-are sistem de dozare,astfel nu irosesti produsul 
Imi place mai mult decat Toleriane dar si aceasta din urma si-a facut treaba foarte bine,mai ales cand aveam fata plina de pete si cosuri!Eu cu siguranta o sa mi-l cumpar cand il termin(are 30 de ml recipientul si costa 130 de Ron din ce am vazut eu pe Internet)!

Voi ce produse ati folosit de la Clinique?

 Have a great day!

Marra

11 comentarii:

  1. Nu am folosit inca produse Clinique, dar acest fondd de ten arata asa de bine. Sigur il trec in carnetelul meu cu ce ar trebui sa incerc:D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici eu nu folosisem,auzisem ca sunt foarte bune dar si destul de scumpe..oricum merita investitia:D
      Te pup

      Ștergere
  2. Am folosit doar un creion de ochi maro de la Clinique și mi-a plăcut. Avea mina moale și era rezistent.
    Acest fond de ten se află pe lista de dorințe a surorii mele. O suspectează pe o colegă de facultate că l-ar folosi și-mi zice mereu că se vede demențial pe piele :D. Și se vede...cel puțin la tine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci Aurora:*
      Sa stii ca-ti lasa o piele super fina si cu un aspect natural pe care nu l-am mai intalnit pana acum!

      Te pup

      Ștergere
  3. Am avut si eu acum 8 ani cred fonduri de ten de la Clinique, dar dupa am dat'o pe Chanel cu Mat Lumiere pe care l'am folosit pana anul trecut, iar acum ma inteleg foarte bine cu Givenchy Photo Perfexion si mai am un Dior care e un pic cam inchis :)))

    http://visiononfashion.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  4. si eu folosesc un fond de ten de la clinique, insa nu acesta, ci stay matte-ul. sunt super incantata de cum se aseaza si sta pe fata, dar cred ca mi s-ar fi potrivit mai bine o nuanta mai deschisa :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sabina chiar m-ai facut curioasa!Am gasit mai multe informatii despre stay matte decat despre even better si toate spuneau numai de bine:D
      Te pup

      Ștergere
  5. http://fashionstoryandmore.wordpress.com/2013/06/03/shine-on-award-thanks-to-dear-kitty-blog/

    RăspundețiȘtergere