vineri, 8 noiembrie 2013

Coronita cu trandafiri



Ce-mi mai place cand clientele mele ma lasa sa-mi pun imaginatia la treaba si sa fac ce-mi trece mie prin cap, sa aleg culorile si modelele.Alina mi-a dat mana libera asa ca m-am intrecut pe mine si am realizat aceasta coronita cu trandafirasi albastri, margele metalice, margele fatetate si de nisip. Ce parere aveti?

Se poate realiza si pe alte culori si daca aveti intrebari ma gasiti pe pagina de fb a blogului sau pe mara.rizea@yahoo.com.

Kisses,

Marra

4 comentarii:

  1. Cat e de frumoasa :-X Dar, mie una imi plac mai mult cele mai subtirele putin :-D

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc mult Dalia:*:* Am facut si mai subtirele daca te intereseaza:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Este superba .......ne ispitesti de fiecare data cu noi minunatii . Te pup (Ana)

    RăspundețiȘtergere