duminică, 25 mai 2014

Bohemian long dress






Hei ladies! Ce ma bucur ca a venit vremea frumoasa , iar macii si-au facut aparitia prin lanurile de grau! 
Am primit cateva cereri legate de cum m-am imbracat la nunta Danielei, tinuta de zi, asa ca m-am hotarat sa fac cateva poze cu rochia pe care am purtat-o la acest eveniment frumos. Ador rochiile lungi si vaporoase, iar vara aceasta o sa mai vedeti poze cu astfel de rochii pentru ca mai detin doua de acest tip si am mai pus ochii pe inca una :)). Sandalele mi le-am luat de pe  Kurtmann pentru ca le-am vazut la multe bloggerite si mi-au placut, iar super draguta Adina m-a asigurat ca sunt comode si merg pentru o zi intrega de alergat , asa ca nu am mai stat pe ganduri si le-am comandat! 


Rochie : Zara
Sandale : Zara by Kurtmann
Geanta : SIX

Have a great day!

Marra

14 comentarii:

  1. Ce draguta este rochia :X Ma bucur mult ca ti-ai luat sandalele, eu le port mereu cand stiu ca am mult de mers pe jos :)) Acum vreo 2 ore ma uitam la campuri de maci, asa ca pot spune ca am fost gand la gand :X :*:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult Adina de sfat, chiar m-a ajutat si sunt tare multumita de sandalute :*:*:*

      Ștergere
  2. Minunata rochie! Perfecta pentru zilele calduroase de vara! Foarte buna alegere!

    Te pup,

    Mamalina

    http://dresssidestory.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Mamalina:*:* si eu o ador, este vaporoasa si feminina just the way i like it!<3
      te pup

      Ștergere
  3. Foarte draguta rochia si iti vine tare, tare bine! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Ai fost o domnisoara de onoare foarte frumoasa!♥

    RăspundețiȘtergere
  5. Super super draguta tinuta dear . Te prinde foarte bine stilul boho :x am pus si eu ochii pe o rochie boho de la h&m .Te pup :*

    http://fabulousfashioncorner.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Daniela:*
      Abia astept sa vad si la tine rochita pe care ai pus ochii:D te puuup

      Ștergere
  6. Rochita e superba si iti vine perfect.
    Simpatica ultima poza si eu ador macii

    RăspundețiȘtergere
  7. WoW!!!Cat de frumoasa este rochia!<3
    Pupici:*
    http://yarina26yarina.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  8. Foarte delicata si frumoasa rochia!! Unde sunt macii astia? Eu am verificat lanurile de grau din apropierea casei si n-am vazut maci inca... Pupici!

    RăspundețiȘtergere