joi, 29 mai 2014

Beauty tips : cum scapi de cosuri cu miere !


Sa stiti ca de foarte multe ori mi s-a intamplat sa nu ma simt frumoasa din cauza cosurilor si credeti-ma ca am fost la toti doctorii posibili, am facut toate analizele si am incercat medicamente si diete : doctor dermatolog, ginecolog, endocrinolog, peeling chimic, microdermabraziune, pastile, antibiotice,anticonceptionale,diata fara gluten, dieta fara lapte, creme si iar creme. Cu peeling-ul chimic mi-au mai trecut din semne, dar la jumatate de an mi-au aparut iar cosuri, cu anticonceptionale le-am tinut in frau dar cam atat, de disparut nici ca au vrut sa dispara! Deci pana aici intelegeti ca am facut tot ce era omeneste posibil ca sa scap de ele, asa ca dupa numeroase cercetari despre remedii naturale am dat pe Pinterest de o tipa super frumusica care-si povestea si ea necazurile cu cosurile si cum a scapat de ele. Nu va inchipuiti ca e un ingredient scump ci unul care se gaseste in fiecare casa : Mierea!
Acum 2 saptamani m-am apucat si eu de acest ''tratament'' : in fiecare seara ma demachiam bine cu lotiunea micelara de la Bioderma si pentru 2 ore sau chiar mai mult imi intindeam mierea pe fata si stateam cu ea, apoi ma clateam cu apa calduta. Chiar dupa prima utilizare am vazut ca fata imi este fina si dimineata cosurile nu mai erau iritate, iar dupa cateva zile am observat ca semnele lasate de acnee s-au mai diminuat. Eu am incercat doar varianta cu miere si atat, dar puteti experimenta si cu scortisoara sau iaurt cu miere sau chiar cu bicarbonat de sodiu. Nu sunt doctor, nu mi-au trecut inca toate cosurile, nici nu mi-au aparut altele noi dar cred ca toata lumea stie cat de buna este mierea de albine pentru organism, asa ca rau nu are cum sa va faca!
Ps: ca sa aveti rezultate si alimentatia trebuie sa fie una echilibrata, cu multe fructe si legume plus 2 litri de apa pe zi!

Sper ca v-am ajutat cu aceasta postare si daca ati avut si voi probleme imi puteti lasa impresii si comentarii pentru ca sunt curioasa cum ati trecut peste aceasta problema!

Have a great day!

Mara

6 comentarii:

  1. Si eu am un ten cu tendinta acneica, dar nu ma stresez prea tare :))) Ce-i drept sunt si alergica la acidul salicilic din majoritatea produselor de ingrijire a tenului si am patit-o rau pana sa aflu asta! Am avut fata un dezastru anul trecut pe vremea asta :)) Inca am semne si tin minte cat de panicata am fost in perioada respectiva pana sa-mi dau seama exact care era cauza! Miera este buna pentru ca are proprietati antibacteriene si antiinflamatoare si din cauza asta ajuta la acnee! Desi stiu asta de mult timp, mi-e prea lene sa folosesc mierea, e prea lipicioasa :)) La un moment dat, cu varsta, deoarece se mai reduce din sebum, au sa dispara si cosurile :D :*:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vai ce bine ar fi daca s-ar duce o data cosurile astea! Si mie mi-e cam lene sincer sa-mi fac chestii ''homemade'' dar am zis sa ma tin totusi de miere pentru ca am observat ca ma ajuta. Te pup Adina draga !

      Ștergere
  2. Eu am avut in adolescenta un ten perfect, fara probleme, si asta fara sa folosesc crema sau demachiant. In primul an dupa terminarea facultatii, mi-am cumparat o crema de la Oriflame, am zis sa-ncep si eu programul de ingrijire al pielii, ca vorba aia "la 30 ani ai tenul pe care il meriti"... Si, in mai putin de 2 saptamani, mi s-a umplut toata fata de cosuri, inclusiv pe pometi;ma uit si-acum cu groaza la pozele din perioada aia.
    Timp de un an am incercat de toate, nimic nu functiona (am aruncat banii inclusiv pe dermato-cosmetice, care-s cea mai mare teapa). Noroc ca, vara-mea era farmacista si mi-a recomandat gama "Stop acnee" de la Gerovital Plant; ieftina si eficienta, mi-a adus tenul pe linia de plutire. Dar a fost nevoie de inca vreo 5 ani ca sa imi recapat tenul din adolescenta. M-au ajutat produsele Himalaya (gelul de curatare si masca cu neem si turmeric), demachiantul Gerovital H3 si folosirea zilnica a unei pudre de fata (Yves Rocher), fara fond de ten.
    Acum folosesc doar creme de fata romanesti (Gerovital, Gerocossen), demachiante Yves Rocher si Bioten si aplic saptamanal masca de fata Mint Julep de la Queen Helene.
    Tratamentele naturiste nu mi-au priit niciodata (inclusiv mierea), sper ca la tine sa functioneze.

    Anca

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna Anca, multumesc ca mi-ai impartasit experienta ta!
      Eu in liceu foloseam de la Avon produse si nu am avut probleme cu ele, dar in clasa a 12 cu bacalaureatul si fiind stresata mi-au iesit cosuri din acelea mari si dureroasa pe fond nervos. Am avut o fata groaznica, nu puteam iesi din casa!
      Multumesc frumos de sugestii, eu cu Bioten nu ma inteleg dar produsele de la Gerovital stiu ca sunt bune si sunt si romanesti, iar asta este un plus !
      Te pup cu drag

      Ștergere
  3. După ce termin produsele pe care le folosesc acum o să încerc și eu, mai mult ca sigur! Dacă am înțeles eu bine, mierea ajută și la depigmentarea tenului? :o

    O seară frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, asa stiu si eu ca ajuta la depigmentare si am observat ca petele de pe fata s-au mai dus, sper sa se duca de tot in cateva luni. Te pup

      Ștergere