vineri, 16 noiembrie 2012

Ce ma face pe mine happy

..Florile,nu neaparat primite ci cumparate de la un batranel simpatic de pe strada,prajiturile facute de bunica mea care-mi aduc aminte de copilarie ,perlele pe care nu le-am purtat niciodata dar sunt cadou de la mama si  care imi dau o stare de bine cand le vad acolo langa celelalte bijiterii,imbratisarile lungi si tinutul de mana,felul in care noi fetele suntem creative si putem sa transformam un borcan de dulceata  intr-un suport pentru pensulele de machiaj,zmeura si tacamurile vechi cu modele superbe cum nu se mai fac acum,little black long dress,pozele de cand eram un pui de om..

Have a great day!

Marra

Un comentariu:

  1. What makes me happy...sa rad pana ma doare ceva, sa.mi fac planuri, sa le respect, zilele cu soare, timpul petrecut langa un om frumos, o hlizeala pe cinste cu prietenii, sa.ti citesc blogul, Craciunul,un nice outfit pt mine, sa.mi fie dor de tine...

    RăspundețiȘtergere