marți, 13 noiembrie 2012

Wishlist de noiembrie

Hey girls!Toate produsele de luna aceasta le-am vazut pe site-urile de la Zara si H&M acum vreo 3 luni dar abia acum au fost aduse si in magazine si nu stiu de ce dureaza atat sa ajunga si in Romania.Sunt indragostita de paltoanele de la Zara si de pantofii negri pe care i-am si probat (sunt foarte usori si comozi dar vine iarna si mi-am zis ca mi-ar fi mai folositoare niste cizme desi daca ma mai gandesc mult o sa ma duc sa mi-i iau:))Geanta este de la H&M,o gasiti si in magazine si mi se pare interesanta pentru ca are tinte si este spatioasa.Mai aveam in acest wishlist si un tricou dar mi-am luat unul gri de la Pull and Bear,cu Minnie Mouse,atat de simpatic pe care o sa vi-l arat cat de curand intr-o postare New In.V-am pupat!


Have a great day!

Marra

2 comentarii:

  1. Imi plac mult alegerile tale, mai ales cele care alcatuiesc tinuta din penultima folografie. Mai bine spui nu pantofilor momentan, ca vine friguțul.

    RăspundețiȘtergere
  2. Daaa,cred ca asa o sa si fac,e prea frig de pantofiori.te pup Aurora

    RăspundețiȘtergere