sâmbătă, 28 septembrie 2013

Ingrijirea tenului si ultima descoperire : Doina de la Farmec

Acum cateva saptamani am descoperit in cosmeticele mamei lotunea Doina formula 2-emulsie nutritiva cu extract de castraveti si de atunci nu am mai lasat-o din maini!! Si sa va zic si de ce : aproape 2 ani am folosit lotiunea de la Bioderma, cea pe albastru, pentru ten acneic si de care am fost foarte multumita(singura care-mi trata dermatita si-mi lasa fata curata), iar intr-un moment in care m-am pierdut, vrajita de oferta celor de la Ivatherm care aveam 2 sticlute de demachiant la pret de una, am tradat Bioderma fara mila:)) 

Mare greseala, pentru ca desi pe termen scurt facea ce facea si Bioderma, dupa aproape 3 luni in care am folosit-o mi-a uscat foarte tare fata iar dermatita mea s-a extins , in concluzie mie Ivatherm nu-mi face bine. Singura solutie era sa-mi iau iar Bioderma si am tot amanat pentru ca ba nu aveau in famacii, ba era prea scumpa si a aparut in peisaj lotiunea de la Farmec pe care am incercat-o gandindu-ma ca ma demachiez cu orice, numai nu cu Ivatherm!( doar am crescut cu Doina in casa, nu stiu de ce nu am incercat-o mai devreme:))

Aceasta emulsie este ideala pentru tenurile mixte si grase, cum este al meu, dupa ce o folosesc am o senzatie de prospetime, are un miros placut, fresh si costa foarte putin (5 lei, mai exact). Ce am observat este ca imi hidrateaza fata foarte bine iar cosurile se usuca mult mai repede dar se vede o imbunatatire si din cauza faptului ca am inceput sa beau cate 3 ceaiuri pe zi, suc de fructe si apa multa. Acum ca a venit frigul ar fi indicat sa folosim si o crema hidratanta, eu am una de la Bioderma, dar fetele cu tenul uscat pot alege laptele demachiant tot de la Farmec care are o textura mai cremoasa si hidratanta!
A da si nu uitati sa va demachiati si seara si dimineata, nici nu o sa vina sa credeti ce se ia de pe fata cand ne trezim!

Se poate ca acest demachiant sa nu faca bine la toata lumea asa ca as fi happy to know ce produse folositi in rutina zilnica de ingrijire a tenului?

Have a great day!

Marra

10 comentarii:

  1. Eu am un ten foarte sensibil si problematic de fel, am dezvoltat si o alergie la aspirina in urma cu vreo 2 ani, am facut prostia de a folosi aproape un an de zile (anul asta mai exact :))) gama Cleanance de la Avene care contine acid salicilic (mai putin gelul de curatare) si evident ca rezultatele au fost dezastroase :))))
    Ma demachez de ani de zile cu laptele demachiant de la Garnier (cel pentru ten uscat si sensibil) e foarte bun pentru mine, chiar daca am tenul gras!
    La creme am revenit la lotiunea de la The Body Shop, cea cu arbore de ceai, pentru noapte, lotiunea tonica pentru ten sensibil de la Oxyance, iar pentru zi, crema pentru ten mixt de la Oxyance.
    Pentru curatare am ramas la gelul de la Avene din gama Cleanance (bine ca nu are si asta acid salicilic) :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Auci, imi pare rau sa aud ca acidul salicilic ti-a facut atata rau! Eu mi-am facut masca cu aspirina si chiar mi-a mers bine o perioada dar dupa m-am lasat pentru ca am simtit ca nu mai am nevoie( oricum acidul salicilic este recomandat la tenul acneic, nu la cel sensibil).
      Am vazut ca si Doina de la Farmec are acid salicilic in compozitie, sper sa-mi mearga bine in continuare.Te pup dulce

      Ștergere
  2. e tricky si cu laptele Doina... mie, de exemplu nu mi-a prins bine deloc, but i am the weird one si la mine e problema: sunt alergica la tot ceea ce folosesc altii fara probleme, poate chiar in tratarea alergiilor :)) de exemplu aloe. ideea e sa testezi mai multe produse pana gasesti solutia ideala pentru tine. asa am ajuns eu dupa aproape 10 ani de utilizat cosmetice, la reteta perfecta pentru ingrijirea tenului: demachiere cu sapun extra sensitive si apa, curatare in profunzime cu o solutie preparata in casa din ulei esential din arbore de ceai cu apa si apoi o crema hidratanta cu vitamine, preparata in farmacii.
    ps: me likes you! keep it up!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ai dreptate, nu merg la toata lumea produsele pe care cineva le foloseste si eu ca si tine am testat multe tare, am avut o fata groaznica de la effaclar( care este suuper laudat), de la ivatherm nu-mi priesc, am incercat si vichy si masti cu fructe, cu oua si cate si mai cate:))
    Iti multumesc de vizita si ma bucur ca-ti place blogul meu:*:*

    RăspundețiȘtergere
  4. Cu Ivatherm nici eu nu m-am inteles. Am incercat lotiunea lor micelara si mi-a fost de ajuns. Mama folosea emulsia Doina de cand ma stiu, si niciodata nu a avut probleme cu tenul.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu tot lotiunea micelara ma folosit-o si vai de capul meu ce fata aveam!

      Ștergere
  5. Eu folosesc farmec demachiant cu ulei pt ochi pe toat fata sau Elmiplnt demachiat miroase demential si este fresh.Ma spal cu Gerovital pentru cosuri(cel verde) si creme am doua de pe iherb 100% naturale, put dar sunt bune :)

    RăspundețiȘtergere
  6. eu sunt prea nervoasa pe Posta Romana sa ma mai gandesc acuma la demachiant :(

    RăspundețiȘtergere
  7. de la ce varsta se poate folosi?

    RăspundețiȘtergere