duminică, 8 septembrie 2013

Tort cu ganache de ciocolata, piersici si frisca cu iaurt



Pentru ca am sarbatorit Sf Maria astazi si avem 2 Marii in familie am facut un super tort <3 Si nu-l laud degeaba chiar a fost extraordinar de bun, desi am improvizat din mers pentru ca initial aveam altceva in cap!:))
Blatul este pandispan adica un blat pufos care creste mare sifrumos daca este facut cum trebuie:
5 oua
5 linguri de zahar
5 linguri de faina
jumatate de pliculet de praf de copt
un praf de sare
 Iar reteta o gasiti la tortul acesta

Ganache-ul de ciocolata
300 gr ciocolata neagra
400 ml  frisca
o cutie de compot de piersici mare

Frisca
400 ml smantana
cateva linguri de zahar vanilat, in functie de cat de dulce vreti sa fie frisca
un pahar mic de iaurt cu ciocolata
Pentru ornat am folosit 50 gr ciocolata si 2 piersici care mi-au ramas!

Crema de ciocolata este foarte usoara, deci puteti incepe cu ea : ciocolata si frisca se pun intr-un vas pe bain marie pana se topeste ciocolata si apoi se bate bine cu mixerul si se da la frigider (secretul ca aceasta crema sa se intareasca e sa folositi ciocolata neagra, cu un procent mai mare de cacao!) Am amestecat si piersicile taiate si am lasat la frigider pana am taiat blatul si l-am insiropat cu zeama de la compot.
Primul blat + 1/2 crema + blat insiropat + 1/2 crema + blat insiropat + frisca batuta bine in care am pus si iaurtul= yammy!!! La sfarsit am ornat cu ciocolata topita pe bain-marie si cu piersicile ramase si nici nu va zic ce bun a fost!

Ca sa pastrez forma am folosit forma de tort detasabila pe care am indepartat-o chiar inainte de a servi tortul!

Have a great day!

Marra

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu