marți, 24 septembrie 2013

New in

Pentru ca in wishlistul de septembrie m-am axat pe piese basic, cand am ajuns in magazine am stiut exact dupa ce sa ma uit.
 Prima data am intrat la magazinul meu preferat, Pull and Bear, in ceea ce priveste blugii si pantalonii si mi-am luat o pereche gen legging , aceasta fiind a 5 pereche pe care o achizitionez de aici (inainte imi luam de la Zara dar am nimerit o pereche dintr-un material atat de tare ca nu ma puteam imbraca cu ei- si nu, nu ma ingrasasem!:))
Tot de la Pull and Bear mi-am luat si o fusta neagra pana la genunchi pentru ca m-am cam saturat sa-mi inghete picioarele cand vine vremea rece, iar fustele creion vor fi o piesa clasica mereu!
Am intrat si la Oodji din curiozitate pentru ca nu m-a atras niciodata nimic (plus ca la ei in magazin este un miros specific, de spital??!!) dar am gasit o curea frumoasa, cu auriu, pe care o cautam de ceva vreme.
Ultimul lucru cumparat a fost vestuta imitatie de blana de la Berska, pe care am primit-o cadou de la honey bunny si pe care visez sa o port cu cizmele pana la genunchi de care m-am indragostit la Benvenuti!
Stiti si voi cum este, gasesti ceva pe internet, site-uri oficiale, te indragostesti de un produs si cand te duci sa-l probezi ai un soc ca este croit aiurea sau nu te avantajeaza! Eu asa am patit cu cizmele scurte care din pacate pe mine nu ma avantajeaza, imi taie vizual din lungime(am 1.76:))) asa ca off the wishlist!
Aaaa si parfumul Coco Chanel l-am primit tot cadou, de la cineva drag care mi-a zis ca ''It's sooooo you!! And i love it, miroase absolut divin!

Have a great day!

Marra

10 comentarii:

  1. Acum m-am apucat de citit "Ma dau in vant dupa cumparaturi" si parca am citit un paragraf din carte :)) vesta este super si eu imi doresc una dar inca nu am probat ca sa stiu daca ma prinde sau nu :) sa te bucuri de ele :D

    RăspundețiȘtergere
  2. :)) Uite ar trebui sa citesc si eu cartea aceasta, sigur m-as regasi:))
    Multumesc mult Macy:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Vesta e frumoasa rau! Si eu vreau una dar pe negru . Si da , caut si cizme si mi-ai dat o idee buna sa trec pe la Benvenuti.
    Sa le porti sanatoasa:*. te pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc scumpa:*:* La benvenuti sunt mai scumpe dar macar sunt din piele si au si modele interesante:*:*

      Ștergere
  4. Sa le porti cu mare placere! Mi-am luat si eu o fusta aproape identica de la Zara :)) Ador vesta de blana e divina :X

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Adina, vesta e atat de calduroasa si practica, o ador<3
      :*

      Ștergere
  5. Sa le porti cu placere!
    Trebuie neaparat sa imi iau si eu o fusta de genul asta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Ana Maria:*:* Sa stii ca se aseaza foarte bine fusta desi mi-a fost un pic greu la inceput, aveam impresia ca nu merg bine, fiind mulata si pana la genunchi:))

      Ștergere
  6. Cred ca mi-ar place si mie o fusta asa... nu prea am lungimea asta :) E faina vesta!

    http://diana.doubleweb.ro/wake-september-ends/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. e super comoda, Diana, chiar nu ma asteptam:)) Ma si gandeam ca o sa merg ca o ratusca si nu o sa pot sa-mi misc picioarele:))

      Ștergere