duminică, 16 martie 2014

Coronite de flori





A venit primavara si deja am inceput sa am comenzi de coronite din flori! Desi pot parea copilaresti, coronitele ma duc cu gandul la vremurile cand stricam bujorii bunicii sa mi-i pun la ureche, sau trandafirii cei mai frumosi ca sa fac '' parfum'' in sticlute de esenta de vanilie! Am avut o copilarie minunata si din cand in cand mai port flori in par doar ca sa nu uit ca mereu o sa fiu ''Maruta lu'bunica''!

Ps : pisoiul este noul membru am familiei ( suntem iubitori de animalute si mai am 3 catei si o pisica)! Il cheama Putin pentru ca este inteligent si rau!:))

Have a great day!

Marra

13 comentarii:

  1. Foarte dragalas Putin! Privirea lui parca spune ca tocmai se pregateste de-o pozna :) Pe catelusi cand ni-i prezinti?
    Sunt foarte frumoase coronitele, imi inspira delicatete si parfum de primavara.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Laura Balaura:*:*
      Catelusii vi-i prezint cand fac ochi ca au doar 2 saptamani. te pup

      Ștergere
  2. Ce simpatic e pisoiasul, abia astept sa vad cateii :) .
    Coronitele sunt minunate , ca de altfel tot ceea ce faci tu . Am vazut cateva minunatii pe pagina ta zilele trecute, ma intereseaza cat costa colierul cu perle roz si bentita cu tranadafiri pe albastru .Pup
    (Ana)

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc Ana draga:*!
    Bentita cu trandafirasi este 40 de lei iar colierul daca e cel pe care il stiu eu 80.
    Cateii trebuie sa mai astepte ca sunt micuti si speriosi!

    RăspundețiȘtergere
  4. ''Maruta lu'bunica'' este foarte talentată! ;)) Ți-au ieșit foarte frumos coronițele.

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna! Talentul tau este o sursa de inspiratie pentru oricine cu inclinatii lirice. Voiam sa te felicit si sa te intreb daca faci si coronite la comanda. M-ar interesa si o lista cu preturi... Mersi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna Mara, iti multumesc frumos pentru cuvintele minunate!<3
      Da, fac la comanda coronitele de flori, sunt 35 de lei cele bogate, cele cu trandafirasi micuti 20. o zi frumoasa!:*

      Ștergere
  6. Sunt interesata de o coronita in stilul celei din ultima fotografie, cea cu pisicul. Dar as vrea sa discutam niste detalii, daca se poate, cumva mai privat. Ar fi in regula?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da Mara, poti sa-mi scrii pe mail mara.rizea@yahoo.com sau ma gasesti pe pagina de fb (dreapta sus) si-mi poti scrie acolo un mesaj. Zi frumoasa!

      Ștergere
  7. Ihm, am o problema cu coment-urile mele: nu apar pe site sau cred ca sunt blocate sau nu ma pricep eu la tehnologie... :d Oricum, sunt interesata de ultimul tip de coronita, cea din fotografia cu pisicul. As vrea, insa, sa discutam cateva detalii in privat. Se poate?

    RăspundețiȘtergere
  8. Buna ziua,
    m-ar intersa o coronita de zana vara daca ma puteti ajuta. Daca nu se poate face decat pe modele de mai sus atunci vreau una cu trandafirasi galbeni nu foarte mari. Multumesc frumos.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna Luminita, gasesti pe pagina de Fb a blogului in albumul Coronite de flori toate modelele si poate gasesti acolo un model care sa-ti placa si sa se potriveasca cu ceea ce vrei tu. O zi frumoasa!

      Ștergere