luni, 3 martie 2014

Powder blue


 Nu stiu voi cum vedeti  voi primavara dar pentru mine este anotimpul culorilor pastelate, cand mi se pare ca rozul prafuit se asorteaza cu copacii infloriti, verdele crud cu iarba ce sta sa iasa si albastrul deschis cu cerul senin! Ahhh, abia astept sa vina caldura si sa ma pot bucura de balerini si soare!
Tot umbland prin magazine saptamana trecuta mi-a atras atentia aceasta culoare, powder blue, placid blue sau baby blue cum am mai gasit-o denumita, un albastru deschis cu aer jucaus si proaspat! Am vazut si bluze si fuste, geci, pantofi si genti... sau the one! Geanta! M-am indragostit iremediabil de ea si asa cum mi-a zis o prietena care este si ea indragostita de genti, atunci cand o gasesti, celelalte parca nici nu au fost prin mintea ta! So it's mine!<3 Albastra, nu neagra sau maro, albastra ca cerul si albastra pentru ca am vrut altceva! Ca sa nu se simta singura mi-am luat si blugi albastri rupti si o fusta simpla dar copilareasca ca in poza de mai sus!

Stiuuuu... eu fac accesorii si as putea sa-mi fac singura dar sunt atat de frumoase aceste coliere ca iarasi ma gandesc cum sa le fac daca nu surori macar  verisoare cu geanta si fustita!
Eu ador aceasta culoare dar daca vreti sa vedeti care sunt culorile anului 2014 aici le gasiti pe toate!
 Sa vina primavara!



Have a great day!

Marra

3 comentarii: