miercuri, 11 iunie 2014

Vintage midi skirt








Fusta midi este perfecta pentru un look feminin si romantic, sau cel putin eu asa o vad purtata, neaparat cu tocuri si cu bluza ( sau alta piesa vestimentara din partea de sus) bagata in fusta petru a ne evidentia talia si a ne alungi optic picioarele. Eu am avut norocul sa gasesc aceasta fusta plisata fix marimea mea intr-un magazin vintage care sa se potriveasca perfect cu noul top de la Kurtmann si cu sandalele de la Zara ( intre noi fie vorba cea mai buna achizitie de anul acesta).
Sa va zic cateva cuvinte si despre topul pe care eu il indragesc foarte mult : este dintr-un material vaporos si diafan si  poate fi purtat in toate combinatiile, cu fusta, pantaloni, tocuri sau sandale cu talpa joasa.

Top : Zara by Kurtmann
Fusta : Vintage
Sandale : Zara
Colier : Zara

Have a great day!

Mara

2 comentarii:

  1. Topul si fusta arata precum o rochie impreuna, colierul si geanta completeaza perfect tinuta. Superbissima! xo

    RăspundețiȘtergere