duminică, 10 august 2014

Ethnic skirt







 Unul dintre cele mai apreciate printuri din ultimii ani este cel etnic, inspirat din costumele traditionale africane,  indiene sau de costumul traditional romanesc. Am observat cu mandrie ca de ceva vreme interesul pentru portul romanesc a crescut, fiind din ce in ce mai folosite ia, fusta traditionala  sau baticul cu imprimeu in tinutele fashionistelor. Eu am gasit fusta aceasta la Zara si mi s-a parut perfecta pentru a incorpora traditia populara in tinuta mea, urmatoarea pe lista fiind o ie frumoasa , eventual si un batic mare ( am furat unul micut de la bunica mea:)))
Voua va place acest print ?

Fusta : Zara   Camasa : Berska    Geanta : Blanco    Sandale : Zara


Have a great day!

Mara

4 comentarii:

  1. Daca accepti un comentariu critic-constructiv in legatura cu fotografiile. Din punct de vedere artistic cred ca ar iesi mai bine daca nu ai sta in centrul fotografiilor. ;)

    RăspundețiȘtergere