luni, 1 iulie 2013

Cum sa purtam fustele lungi

 1.Cel mai simplu este sa alegem 2 sau 3 culori, alb ( non culoare, i know) care  merge la orice si o piesa colorata cum este  fusta de un galben foarte frumos in a doua poza. Camasa de denim este foarte versatila si poate fi purtata la fusta lunga, iar pantofii si geanta se potrivesc atat de bine, adaugand un plus de culoare!
 2.Stiu ca materialele  cu texturi diferite nu se combina dar fusta lunga din voal merge cu un pulover toamna , cu o geaca de piele si o pereche de cizme .Black and white este combinatia clasica cu care nu dam gres niciodata iar balerinii animal print completeaza atat de bine tinuta.
 3.La o fusta cu imprimeu, ori animal print ori inflorata nu adaugam piese la fel de incarcate ci mergem pe ceva simplu, cum ar fi o camasa sau tricou alb.A doua tinuta imi place foarte mult, este romantica si accesorizata perfect!
4.Pentru un look boem putem adauga in tinuta si o bentita purtata pe frunte , un plic si pereche mare de ochelari.
5.Si cel mai important, in trend va fi mereu atitudinea pozitiva so smile all the time!

Have a great day!

Marra

11 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Chiar sunt, mie imi plac fustele lungi la nebunie dar inca nu am ajuns sa-mi cumpar una.Tot ce am gasit prin magazine mi s-a parut exagerat de scump si nici foarte calitative.Te pup

      Ștergere
  2. superbe toate pozeleee! <3
    preferatele mele sunt cea de a 2 a si ultima:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Florina:D
      Ultima tinuta parca emana veselie si mie imi place:D
      Te pup

      Ștergere
  3. Imi plac toate alegerile! Ultima este preferata mea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Abia astept sa-mi achizitionez si eu una si sa o port in mii de combinatii:D
      Ultima poza e si preferata mea ,poate si din cauza zambetului tipei:D

      Ștergere
  4. Foarte frumoase toate combinatiile, dar aia cu pluoverul de toamna imi place cel mai mult. Sincer nu m-am gandit pana acuma la varianta asta. Ma incanta mult de tot. O sa o pun in practica sigur :x :*

    RăspundețiȘtergere
  5. super ultima...cred ca din cauza zambetului :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Frumoasa postare, pe mine m-a inspirat! Multumesc!

    Kisses!
    Ilda
    Lavender Thouhgts

    RăspundețiȘtergere