luni, 1 septembrie 2014

Craving for : fall items

Pentru aceasta toamna mi-am ales doar cateva piese vestimetare la care sa ''tanjesc'', dar pe care totusi sper sa mi le achizitionez, jumatate eu, jumatate mama :)) ( mama daca citesti aceasta postare come and find me and we'll talk all about why i need these items! ). Tricoul este de la Zara si merge cu un cardigan chunky, cum este cel alb-negru de la Stradivarius si cu blugii cu talie inalta , in care eu ma simt foarte bine, desi mi-a zis cineva ca arata ''demodat '' :)).

 Multa vreme m-am cam ferit de piesele din piele, dar intre timp am ajuns sa le vad ca pe niste investitii, piese clasice pe care le-ar putea gasi fata sau nepoata mea in sifonierul meu dupa multi ani.
 Imi place negrul foarte mult, nu pot scapa de el, dar as vrea sa incerc si altceva, maro ,burgundy sau  verde inchis, iar aceasta fusta de la Zara intruneste toate conditiile.






Sa va scriu si de incaltaminte : m-am cam plictisit de tocuri cui si modele finute, vreau ceva comod si cu toc gros, chiar si fara toc, sa pot merge mult fara sa ma tem ca daca nu sunt atenta ma duc intr-o parte. Primele botine sunt superbe dupa parerea mea, ideale, perfecte, dar ultima pereche are mai multe sanse de castig pentru ca let's face it, reprezinta varianta cea mai sigura.
Voi ce va doriti in toamna aceasta?

Have a great day!

Mara

2 comentarii:

  1. Eu am pus ochii pe cămășuța din poza nr. 3, hahah. Mi se pare super simpatică! :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumoasa prima pereche de botine, dar nici ultimele nu sunt mai prejos :)
    O fusta de piele sau eco, lungimea asta chiar nu am, e tare fain modelul Zara <3

    PS: Cum sa arati demodat in jeansi cu talia inalta? Dupa parerea mea, niciodata n-o sa se demodeze un astfel de item :)

    RăspundețiȘtergere