sâmbătă, 6 septembrie 2014

Confident









O fusta deosebita, o geanta de piele, un colier statement sau o camasa intr-o culoare frumoasa vor face mereu diferenta atunci cand vrei sa fii eleganta si sa te simti increzatoare. Eu am fost norocoasa si le-am gasit pe toate, camasa, colierul si fusta la Zara, iar poseta pe site-ul acesta, unde gasiti sigur ceva care sa va placa, avand la dispozitie mai multe colectii cu cateva zeci de modele, iar gentile sunt aduse din Italia si sunt din piele.
Cristina mi-a aratat ca burgundy este o culoare care pe mine ma prinde, asa ca am ales un ruj Plum Seduction de la Avon si o oja tot in aceeasi nuanta pentru a pune la punct ultimele detalii. Sper ca va place ce a iesit, eu m-am simtit foarte bine purtand aceasta tinuta !

Fusta : Zara   Camasa : Zara   Colier : Zara   Pantofi : Stradivarius

Un weekend minunat sa aveti !

Mara

4 comentarii:

  1. Arati absolut impecabil, intr-adevar putine lucruri pot atinge eleganta unei camasi fine si a unei fuste deosebite, mai ales atunci cand sunt purtate impreuna <3

    M-am indragostit si de geanta, e foarte, foarte frumoasa :)

    Te pup, un weekend minunat!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mulțumesc! Îți doresc și ție un weekend frumos! :)

    Îmi place tare mult fusta, arată super bine!

    RăspundețiȘtergere
  3. Superba! Imi place mult tinuta, dar in special camasa. Am vazut modelul asta foarte des in ultima perioada. Te pup!

    http://behindthelines.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere