marți, 30 septembrie 2014

Modern hunter








Cu mana pe inima pot spune ca toamna este anotimpul meu preferat si inca nu stiu de ce imi place asa de mult, mereu ma surprinde si vad ceva la ea ce nu am mai vazut pana acum, un peisaj deosebit, o lumina calda, descopar o noua carte ... sau poate din cauza ca pot purta pulovere si geci si cizme, Si CIORAPI ! <3
Pentru ca la capitolul pulovere stau cam rau, cand l-am vazut pe acesta intr-o culoare atat de frumoasa nu am mai stat pe ganduri si mi l-am comandat imediat. Este de la Vero Moda, pufos si perfect pentru blugii cu talie inalta sau purtat cu fusta, cum am eu de gand sa-l combin zilele urmatoare. Am completat tinuta cu parka de la Kurtmann, iar mama a zis ca pot pleca in padure sa vanez ceva, pentru ca m-am camuflat perfect ! :))
Voi ce parere aveti de aceasta combinatie?

Pulover : Vero Moda via Kurtmann      Parka : Zara via Kurtmann
Blugi : Pull and Bear     Geanta : vintage    Palarie : Berska      Cizme : Aldo

PS : Am organizat pe pagina de Facebook un nou giveaway cu doua premii, iar regulite sunt foarte simplu de urmat, asa ca check it out! Pupici!


Have a great day!

Mara

Un comentariu:

  1. Imi place combinatia cromatica ce ti-a iesit in final, geanta e asa frumoasa, puloverul a fost laudat deja pe fb, tare frumos <3
    Palaria e superba, am vazut niste modele similare la H&M, dar mi se par asa de scumpe... 100lei? :(

    http://www.newtouchofcolor.com/

    RăspundețiȘtergere