vineri, 20 februarie 2015

Latest work







Dupa cum vedeti in ultima perioada m-am axat pe mov si albastru, sau mai bine zis acestea au fost cerintele clientelor mele! Am mai schimbat modelele, am introdus sacutele de organza si cate un biletel personalizat la fiecare comanda, noi cutii la coliere ( simple, albe) si sper eu cat de curand sa vin si un un logo. 
Colierul albastru cu alb este disponibil, la fel si setul cu cercei si bratara pe mov, iar restul accesoriilor se pot reface !
Pupici and have a great day!

Mara

6 comentarii:

  1. Mara, asa cum iti spuneam si pe Insta, colierul acesta e MINUNAT!!
    cu siguranta o sa primesti o comanda si de la mine candva , ador fiecare creatie a ta. Felicitari, ai talent:)
    Te pup!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos Carmen! :* Fac accesorii de multa vreme, dar la fiecare pun suflet si sper ca asta se vede! pupici

      Ștergere
  2. Ce frumosi sunt cerceii mov !!
    (Ana)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multummmesc Anaaa :* Cerceii mov sunt si disponibili. te pup cu drag

      Ștergere