miercuri, 31 iulie 2013

Review paleta corectoare Wet &Wild / E.L.F




Hey girls! Nu stiu cum e vremea la voi, dar la mine e frig, ploua si as vrea sa stau numai in casa cu honey bunny si sa ne uitam la filme! Dar din pacate nu se poate, mai trebuie sa fac cate o coronita, sa mai scriu pe FB sau sa postez pe blog, ca in ultima vreme simt ca am neglijat blogul si nu-mi place de mine!

Mi-am cumparat paleta corectoare de la Wet & Wild cand m-am apucat de cursurile de machiaj si am fost extrem de multumita de ea. Profitand de reducerile de la E.L.F si de faptul ca mi se termina anticeacanul si verdele mi-am cumparat o paleta la pret redus crezand ca am facut o super afacere!

Dupa cum puteti vedea in poze diferente exsta destul de multe intre cele doua palete : cea de la Wet & Wild are o cantitate mai mare de produs decat cea de la E.L.F iar culorile sunt muuuult mai accentuate si acopera foarte bine.Un plus pentru E.L.F ar fi ca trusa lor vine si cu pensula dar din pacate verdele nu este verde si nu acopera deloc roseata, iar anticearcanul nu se vede aproape deloc pe piele.
Sincer nu cred ca o sa le cumpar prea curand pe nici una pentru ca am vazut ca au borcanele separate cu verde sau anticearcan la NYX si eu folosind doar aceste doua culori mi se par mai practice!

Voi ce paleta corectoare folositi?

Have a great day si nu uitati ca ma gasiti si pe FB, ce-i drept mai activa acolo! Kisses!

Marra

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu