vineri, 17 mai 2013

Pensule pentru machiaj

Acum 3 saptamani mi-am facut comanda de pe machiajprofesional.shopmania.biz de cateva pensule fara de care nu ma puteam apuca de lucru,respectiv pensula pentru aplicarea fondului de ten,pensula evantai,pensula  mica pentru pudra si pensula de blending(intre timp mi-am mai luat o pensula si mai mare pentru pudra ,una pentru aplicarea fardului si una pentru blush si zilele viitoare trebuie sa-mi vina si comanda de la E.L.F-abia asteeeept!)
P.S: Trusa pentru pensule mi-am comandat-o tot de pe site,o gasiti aici ,e incapatoare si de calitate so far :D

1.Pensula pentru fond de ten

Desi foarte multa lume aplica fondul de ten cu degetelele(inclusiv eu ),pensula aceasta este foarte utila pentru ca ofera o dexteritate mai ampla si nu mai raman acele pete,eventual urme de cum intinzi fondul de ten iar tenul are un aspect natural.Pentru tenul cu probleme este indicat buretelul pentru a intinde fondul de ten(incarca tenul pentru a ascunde cosurile,dar aveti grija sa nu-l incarcati nici foarte mult).Pensula pentru fond de ten sau stippling cum i se mai spune este potrivita si pentru primer si o gasiti aici

2.Pensula evantai


Pensula evantai are mai multe intrebuintari,poate fi folosita atat in cazul blush-ului cat si in cazul pudrei.Pamatuful acestei pensule nu este foarte bogat pentru ca aceasta pensula are rolul mai mult de a corecta decat a machia,iar eu o folosesc pentru a indeparta excesul de pudra de sub ochi atunci cand fac mai intai fata si dupa machiajul ochilor(cel mai indicat este sa incepeti cu machiajul ochilor pentru a nu pata fata,dar daca uitati aplicati multa pudra sub ochi pe care o indepartati la final).

3.Pensula de blending
Aceasta pensula micuta este extreme de folositoare in machiajul ochilor ,pentru ca este moale,pufoasa si cu forme rotunjite pentru a ajuta la crearea umbrelor.Miscarile sunt circulare ,finute iar folosirea corecta a aceste pensule permite realizarea unor machiaje foarte frumoase.

4.Pensula pentru pudra
Aceasta pensula este cea mai mare si mai pufoasa din tot setul,iar desimea acesteia permite pudrei sa se uniformizeze pe toata suprafata tenului.Atunci cand folositi pensula pentru pudra aveti grija sa scuturati usor excesul de pudra pentru a nu incarca prea mult tenul!

Si v-am zis ca am avut astazi examen si l-am si luat cu nota mare deci sunt mandra detinatoare a diplomei de make-up artist!(mi-a cazut tehnica bananei inchise,pe care o sa vi-o arat cat de curand,cand imi fac curaj sa va arat si cum machiez)

Have a great day!

Marra

4 comentarii:

  1. Felicitari pentru diploma ! te pup:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitari!!!!Pensulele cum sunt cand le speli?Le cad firele?
    M-ar tenta si pe mine un set :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc :*:*:*
      Deocamdata nu am avut probleme cu pensulele,sunt foarte multumita.Trebuie sa vina si cele de la ELF,sa vad alea cum se comporta pentru ca am dat mult mai putin decat pe cele din poze.Te pup

      Ștergere